Goede publiciteit draagt bij aan je naamsbekendheid. Onder de aandacht komen bij je doelgroep. Iets wat we altijd proberen te bereiken op een zo efficiënt mogelijke manier. Enkele maanden geleden werden we gevraagd of we in het KLM Magazine "Flying Dutchman" wilde staan met onze unieke muurdecoraties. Daar zeiden we natuurlijk geen nee tegen.
Iets waar je voordat je een webshop start niet heel erg lang over nadenkt, het verpakken van je producten. Nu is dat bij ons helemaal apart, daar we grote muurdecoraties verkopen en hier zijn geen standaard dozen voor te krijgen. Hoe kunnen we dit nu het beste aanpakken?
Het was alweer veel te lang geleden dat we een blogartikel hebben geschreven. Nu we drie maanden live zijn met onze webshop, vonden we het een mooi moment om jullie weer eens bij te praten over onze ervaringen. Tipje van de sluier, we hebben heel wat meegemaakt de afgelopen 3 maanden en het was zeker geen saaie periode voor Airpart.
Gisteren stonden hadden we onze eerste echte publicatie te pakken. En direct een hele mooie. Roomed.nl heeft een heel erg leuk artikel over ons geschreven op hun online magazine. Trots is hoe we ons nu voelen.